Servisimizde cihazınıza ait Hakem Heyeti Kararı varmı?
- Hakem Heyeti Kararınız servisimizde ise sitemizde yer alan "Cihaz Takip" bölümünden bekleme nedenini öğrenebilirsiniz.
- Hakem Heyeti Kararınızı servisimize değil ve daha önce servisimizde onarım gördü ise anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurt İçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Hangi durumlarda servisiniz ücret iadesi işlemlerini yapmaktadır?
- Servisimizde ücret iadesi kararı verilmemektedir.
- Servisimiz yalnızca Hakem Heyeti Kararı ve Üreticiden gelen onay olduğunda ücret iadesi işlemlerini yapabilir.
Ücret İadesi Kararı onaylandı ancak henüz ücret iadesi yapılmadı, ne yapmam gerekir?
-
Ücret İade işlemlerinin yapılması için gereklilikler;Karar'da yer alan cihazCihaza ait aksesaurlarCihaza ait orjinal faturaBanka Hesap BilgileriBanka Hesap Bilgileri faturadaki isme ait olmalı yada farklı kişiye yatırılacak ise faturadaki isim talimat göndermelidirTüm yukarıda belirtilen evraklar ve akseuarları ile birlikte cihaz servisimize ulaştıktan sonra ücret iadesi işlemleri başlatılacaktır.Ücret iadesi kararı onaylandı ise sitemizde yer alan "Cihaz Takip" bölümünden bekleme nedenini öğrenebilirsiniz.
Tel: +90 216 458 9797